Kategorie

Producenci

Brak producentów

Dostawcy

Brak dostawców

Regulamin sklepu IMTEL

I. Warunki ogólne


1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.IMTEL.com.pl specjalizuje się w sprzedaży części i podzespołów oraz produktów wymienionych na witrynie. Produkty sprowadzane są bezpośrednio z kraju producenta, za pośrednictwem Internetu i rozpowszechniane na terytorium Polski. Oferta jest skierowana do osób indywidualnych oraz przedsiębiorców.

2. Sklep IMTEL.com.pl jest prowadzony przez firmę:

MARSOFT Marcin Rokoszewski

ul. Lotnicza 3

20-322 Lublin

NIP: 946-230-40-58

REGON: 060717694


3. Adres do korespondencji:

MARSOFT Marcin Rokoszewski

ul. Lotnicza 3

20-322 Lublin

Telefon: 575 099 266

E-mail: obsluga.imtel@gmail.com


4. Zakup produktu w sklepie internetowym IMTEL.com.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

5. Zamówienie produktów można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie".
By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Procedura zamówienia będzie rozpoczynana (po odnotowaniu wpłaty) w dni powszednie od godz. 09:00. Procedura zamówienia przy wpłatach dokonanych w soboty, niedziele oraz święta - będzie rozpoczynana następnego dnia roboczego.

8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma MARSOFT zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane.

10. Firma MARSOFT zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości. Zajmujemy się tylko zamówieniami detalicznymi, najczęściej niedużych ilości dla jednej osoby do własnego użytku, przy większych zamówieniach nie bierzemy odpowiedzialności za uznanie ich jako ilości handlowe.

11. Cena znajdująca się w sklepie internetowym IMTEL.com.pl jest ceną całościową (z VAT). Cena obejmuje wartość produktu oraz ewentulane koszty związane z dostarczeniem produktów do Polski. Całkowite ceny są podane w złotych polskich (mogą być także przeliczane na inne waluty w przypadku zamówień zagranicznych). Wszelkie nadwyżki, zaokrąglenia we wpłaconych kwotach (powyżej ustalonej ceny) będą traktowane jak darowizna.

12. Firma MARSOFT wystawia na życzenie fakturę VAT na zakupiony produkt. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP. Cena na witrynie jest ceną całkowitą, zawiera opłatę za towar:+ (ewentualny koszt odprawy celnej).

13. Firma prowadzi usługi wyłącznie internetowe, dlatego nie ma możliwości indywidualnego odbioru towaru.

III. Wysyłka

14. Produkty są sprowadzane z krajów azjatyckich oraz europejskich np. Chiny czy Niemcy i innych krajów producenta. Szacowany czas dostarczenia produktu to od 10 do 31 dni roboczych (najczęściej trwa to około 14 dni roboczych, jednak poczta nie daje na to żadnej gwarancji). Procedura gwarancji (jeśli produkt do tego czasu nie dotrze) będzie rozpoczęta po upływie terminu 31 dni roboczych.


IV. Procedura reklamacji, gwarancji, zwrotu

15. Procedura gwarancji jest rozpoczynana w następujących zdarzeniach:
- gdy wysłany produkt został uszkodzony w czasie transportu
- gdy przesyłka zostanie zagubiona
- gdy pomyłkowo zostanie wysłany inny produkt

W takich przypadkach produkt jest zamieniany na nowy, zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu pierwszych 30 dni. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest  wysłanie zdjęcia uszkodzonego produktu oraz opakowania paczki (koniecznie musi być widoczny adres nadawcy), dlatego zalecamy zachowanie opakowania przez 1 miesiąc. Nowy produkt zostaje wysłany po odesłaniu wadliwego.

Należy pamiętać, że fizyczne uszkodzenia jakiegokolwiek produktu będą unieważniały gwarancję.

W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie z podaniem danych personalnych, oraz sposobu zwrotu należności. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym (nieotwartym) opakowaniu oraz nie będzie on nosił jakichkolwiek śladów używania. Produkt musi być wysłany razem z opakowaniem paczki (kopertą) w której przyszedł (są na niej różne oznaczenia dotyczące kontroli jakości wysyłanego produktu oraz inne numeryczne, które są potrzebne do rozpoczęcia procedury gwarancyjnej lub zwrotu).

Prawo do odstąpienia od umowy (jeżeli strony nie umówiły się inaczej) nie przysługuje w przypadku świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

Towar zwracany należy przesłać tylko i wyłącznie na adres podany przez nas po wcześniejszym kontakcie na koszt Klienta (zachowując potwierdzenie wysłania).

Zwrot pieniądzy następuje w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej i po akceptacji odstąpienia od umowy.


V. Brak produktu w ofercie


16. Prosimy o zrozumienie jeśli zamówionego produktu nie będzie już w ofercie dystrybutora i nie zdołamy zaktualizować tego stanu na sklepie internetowym. Takie sytuacje zdarzają się rzadko, ale jeśli takowa nastąpi, skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia czy mamy zwrócić pieniądze za zamówiony przedmiot czy wysłać ofertę z podobnym przedmiotem o zbliżonych lub lepszych parametrach technicznych.

VI. Podatki i cło

17. Z naszych statystyk wynika, że tego typu opłaty mogą być przy mniej niż 1% wysyłek i są niewielkie. Jeśli tak się zdarzy, chociaż wysyłki najczęściej nie przekraczają dopuszczalnych kwot i są oznaczane jako Gift. Wszelkie należności i czynności celne są w gestii zamawiającego. Zachęcamy wszystkich do poznania lokalnego urzędu celnego oraz obowiązków i ograniczeń przywozowych. Niektóre produkty mogą wymagać specjalnego zezwolenia lub licencji. Nie odpowiadamy za produkty, które zostały skonfiskowane.
 

VII. Bezpieczeństwo Twoich danych

18. Oferujemy najlepszą prywatność i bezpieczne zakupy. Nasza strona jest hostowana na zaufanym serwerze dedykowanym. Nigdy nie ujawniamy danych osobowych osobom trzecim. Wszystkie informacje zebrane przez nas są wykorzystywane tylko wyłącznie do właściwego procesu zamówienia.

VIII. Wysyłka faktur i rachunków

19. Potwierdzeniem zawartej transakcji sprzedaży usługi jest paragon fiskalny lub faktura. Żądanie otrzymania faktury, zamiast paragonu potwierdzającego zakup, należy każdorazowo wyrazić poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu lub dodanie odpowiedniego komentarza do zamówienia oraz podanie danych do jej wystawienia.

20. Paragon fiskalny (fakturę) potwierdzający zakup usługi można otrzymać drogą wysyłkową pod warunkiem zaznaczenia tego w komentarzu do zamówienia lub poprzez osobną wiadomość poprzez e-mail podczas składania zamówienia lub bezpośrednio po jego złożeniu. Paragon (fakturę) można odebrać osobiście w siedzibie sklepu w Lublinie, przy ul. Lotnicza 3

w ciągu 7 (słownie: siedmiu) dni od rozpoczęcia procedury zamówienia, po uprzednim telefonicznym umówieniu się (tel. +48 795 904 760). W wypadku żądania wysłania paragonu lub faktury zakupu usługi, sklep wysyła zamówiony dokument pod wskazany przez klienta adres po doliczeniu kosztów operacyjnych i kosztów przesyłki zgodnych z cennikiem Poczty Polskiej dla przesyłki listowej poleconej. Klient zostanie poproszony o dopłatę odpowiedniej sumy jeśli wybierze opcję wysłania paragonu (faktury).

21. W razie braku informacji od klienta dotyczącej wysłania faktury VAT drogą tradycyjną lub jej odbioru osobistego, sklep zastrzega sobie prawo wysyłania faktury VAT w formie pliku PDF na adres e-mail podany w zamówieniu. Otrzymywanie faktury w formie pliku PDF jest bezpłatne. Kupujący, by móc odebrać i przeglądać fakturę w formie pliku PDF musi posiadać adres poczty elektronicznej, na który zostanie wysłana oraz musi posiadać program pozwalający na przeglądanie plików PDF.